NLFR

Platform voor de voedingsverwerkende- & drankenindustrie
Coderen van Speciaal bieren – Case Study uit de USA

Coderen van Speciaal bieren – Case Study uit de USA

Microbrouwerijen bloeien op naarmate de smaak voor ambachtelijk bier in de Verenigde Staten en Europa toeneemt. Hoewel deze brouwers klein zijn, zijn ze zeer serieus over wat ze produceren. Het is deze passie voor kwaliteit die Exhibit ‘A’ Brewing Company ertoe bracht Markem-Imaje te kiezen voor zijn afdrukbehoeften. Exhibit ‘A’, opende in 2016 en heeft in het afgelopen jaar zijn groei meer dan zien verdubbelen.

De brouwerij heeft vier kernbieren met nieuwe beperkte releases die vrijwel elke week uitkomen. Op elk gegeven moment wordt een assortiment van ongeveer 13 verschillende bieren geproduceerd en gedistribueerd naar bars, restaurants en speciaalzaken. De zorg die het bedrijf aan zijn bier besteedt, strekt zich uit van het brouwen tot het verpakken – onder meer door een datum op de onderkant van elk blikje te drukken. “We doen dit om verschillende redenen,” legt Matthew Steinberg, medeoprichter en hoofdbrouwer uit. “De belangrijkste is dat onze consumenten kunnen zien dat het bier vers is wanneer ze het kopen, en ook dat we weten wanneer het is geproduceerd en ervoor kunnen zorgen dat klanten het krijgen zoals wij het willen laten smaken.

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details