Platform voor de voedingsverwerkende- & drankenindustrie
Markem-Imaje lanceert uitgebreide dienstenportfolio voor industriële codering

Markem-Imaje lanceert uitgebreide dienstenportfolio voor industriële codering

Markem-Imaje, een wereldwijde leider in supply chain-oplossingen en industriële markeer- en codeersystemen, introduceerde vandaag een uitgebreide reeks digitale, externe en on-site hardwareservices. Deze nieuwe diensten zijn ontworpen om de productieprestaties en uptime van hun klanten verder te optimaliseren.

Dit vernieuwde portfolio van onderhoudspakketten na verkoop is speciaal afgestemd op de behoeften van de gebruiker en ontworpen om te voldoen aan de eisen van Industry 4.0. Het biedt meer maatwerk en minimaliseert stilstand dankzij 24/7 digitale assistentie op afstand.

“Bij Markem-Imaje willen we ervoor zorgen dat onze klanten, ongeacht hun grootte, sector of locatie, de maximale ROI uit onze hardware en software halen en het meeste voordeel uit hun investering behalen,” zegt Sean Cox, directeur Global Services bij Markem-Imaje. “Het gaat niet alleen om het hebben van de juiste tools, maar ook om het optimaal benutten ervan. Dat is precies het doel van onze op maat gemaakte onderhoudsservices. Een belangrijk deel van ons aanbod richt zich op het bieden van vrijwel realtime ondersteuning, waarmee we eventuele tekortkomingen in de vaardigheden van het personeel opvangen en, waar mogelijk, de noodzaak voor fysieke bezoeken of wachttijden op assistentie verminderen.”

Dit nieuwe aanbod bestaat uit drie niveaus van onderhoudsondersteuning, waarbij digitale selfservices nu ook niet-experts in staat stellen om de meeste problemen zelfstandig op te lossen. Dit sluit aan bij de missie van Markem-Imaje om coderingsefficiëntie te optimaliseren. De kern van het aanbod is de 24/7 AI-gestuurde virtuele assistent, die snel probleemoplossing mogelijk maakt, uitvaltijd minimaliseert en een snelle escalatieroute biedt voor complexere kwesties. Daarnaast stroomlijnen aangesloten printerdiensten, aangedreven door veilige IoT-technologie, de werking van het printerpark. Deze diensten bieden geautomatiseerde procesoptimalisatie en realtime risicobewaking, ondersteund door 24/7 inzage op afstand en waarschuwingen. Via een gebruiksvriendelijk portaal en e-shop kunnen klanten hun volledige machinepark én contracten beheren, evenals op aanvraag reserveonderdelen en verbruiksartikelen bestellen en volgen.

Het tweede servicepakket biedt volledige ondersteuning op afstand, inclusief 24/7 toegang tot chat-agents, live videobegeleiding voor directe hulp op afstand, en een helpdesk voor contact met lokale technici. Daarnaast omvat dit pakket de exclusieve Markem-Imaje Advanced Exchange Service, waarmee een defect onderdeel snel en eenvoudig kan worden vervangen.

Voor bedrijven die behoefte hebben aan persoonlijke dienstverlening en de extra zekerheid van risicobeperking, omvat het Markem-Imaje-aanbod preventieve onderhoudsbezoeken om dure, ongeplande stilstand te helpen voorkomen, bezoeken van experts om te helpen bij unieke productie-uitdagingen en slijtage- & reparatiebezoeken door lokale buitendienstmonteurs.

Heeft u vragen over dit artikel, project of product?

Neem dan rechtstreeks contact op met Markem-Imaje NV.

Contact opnemen

Stel je vraag over dit artikel, project of product?

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Telefoonnummer +32 3 633 99 99 E-mailadres [email protected] Website markem-imaje.be/nl-be

Contactformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details

Kunnen we je helpen met zoeken?

Bekijk alle resultaten