NLFR

Platform voor de voedingsverwerkende- & drankenindustrie
NR 01 2023

STERKER WORDEN IS DUURZAMER WORDEN

2023 opende met het nieuws dat de inflatie op voeding met 15,5% gestegen was. Prijsstijgingen die het onvermijdelijke gevolg waren van de kostenexplosies waarvoedingsbedrijven het afgelopen jaar geconfronteerd werden. De hogere energie- en grondstoffenprijzen om er twee te noemen, maar denk ook aan duurdere verpakkingen en transporten om levensmiddelen veilig op bestemming te krijgen. De loonindexatie begin dit jaar was de zoveelste extra post op het lijstje voor voedingsbedrijven. Weg marges.

Cover-Foodtec_0123

Ik wil graag een Proefexemplaar of abonnement



Proefexemplaar aanvragen

    Louwers Mediagroep

    Domein de Herten
    Hertsbergsestraat 4
    8020 Oostkamp, België

    +32 50 36 81 70
    info@louwersmediagroep.be

    Volg ons

      Stuur ons een bericht

      Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

      Details